Physics / Stephen Pople.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Co-ordinated scienceΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Oxford: Oxford University Press, 1991. Περιγραφή: 224 p. : ill. ; 28 cmISBN:- 0199142475
- 530 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 530 POP (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00030843 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
530 PHY Physics : teacher's guide / | 530 PHY Physics : teacher's guide / | 530 POP Physics / | 530 POP Physics / | 530 POP Physics : activities / | 530 POP Physics : activities / | 530 ROG Physics for the inquiring mind : the methods, nature, and philosophy of physical science / |
Includes index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.