Learning to write, or writing to learn? : a critical analysis and evaluation of the Schools Council project of written language of 11- to 18-year-olds and its development project "Writing across the curriculum" / Jeanette T. Williams.
Τύπος υλικού:
- 0856331287
- 808.042 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Γραμμοκώδικας | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 808.042 WIL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00012856 |
Περιήγηση Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library στο ράφι Κλείσιμο περιήγησης ραφιού (Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliography.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.