government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η έρευνα του μάρκετινγκ : θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές / Ειρήνη Ι. Τηλικίδου.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004. Περιγραφή: 189 σ. ; 24 εκISBN:
  • 9604069543
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 23
LOC classification:
  • THLIKIDOY
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 658.8 ΤΗΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00044912

Περιέχει βιβλιογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.