Psychological theory and educational reform : how school remakes mind and society / David R. Olson.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge: Cambridge University Press, [2003]. Περιγραφή: xiv, 343 p. ; 23 cmISBN:- 0521532116
- 370.15 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.15 OLS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00051566 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes biographical note
Includes bibliographical references (p. 299-323).
Includes author index (p. 325-331).
Includes subject index (p. 332-343).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.