New trends in primary school science education ; edited by Wynne Harlen.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Teaching of basic sciencesPrimary school scienceΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Paris: Unesco, 1983-. Περιγραφή: v. <1 > : ill. ; 30 cmISBN:- 923102034X
- 372.35044 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 372.35044 UNE (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1983 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00020046 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
"Composed of background documents provided for a Meeting of Experts on the Incorporation of Science and Technology in the Primary School Curriculum (Paris, June 1980)".
Bibliography: p. 203-216.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.