Research on teacher thinking : understanding professional development ; edited by Christopher Day, James Calderhead, and Pam Denicolo.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: The Falmer Press. 1993Περιγραφή: 242 p; 24 cmISBN:- 0750701781
- 371.1 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1 RES (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00035429 |
Includes bibliographical references.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.