government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Γενική διδακτική : κατα τας κατευθύνσεις της σύγχρονου παιδαγωγικής / Αντ. Μ. Ισηγόνη.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Ρόδος: [χ.ό.], 1955. Περιγραφή: 148 σ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.102
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.102 ΙΣΗ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00020811
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.102 ΘΕΟ Πώς εδίδαξα στην πρώτη τάξη : ύλη και διδακτική της Α΄ τάξεως του δημοτικού σχολείου / 371.102 ΘΕΟ Η νομοθετική και ιδιογραφική διάσταση στο διδασκαλικό επάγγελμα / 371.102 ΙΣΗ Ειδική διδακτική : συνταχθείσα κατά τα νεώτερα πορίσματα της επιστήμης / 371.102 ΙΣΗ Γενική διδακτική : κατα τας κατευθύνσεις της σύγχρονου παιδαγωγικής / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.