Guidance in the curriculum / Association for supervision and Curriculum Development.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Washington, D.C.: Association for Supervision and Curriculum Development, 1955. Περιγραφή: xvi, 231 p. ; 24 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 371.4 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.4 ASS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00023753 |
Includes bibliographical references (p. 225-227).
Relationship of guidance to instruction / Harold C. Hand $a Setting our sights / Camilla M. Low $a Deciding upon objectives / Kenneth J. Rehage $a Selecting and evaluating learning experiences / Camilla M. Low $a Organizing the school for guidance / Harold C. Hand $a Guidance specialists as resource persons $a Preschool and elementary school guidance / Ethel Kawin $a The high school counselor / Margaret Griffiths, Bernice Scott $a Superintendent, supervisor and principal as resource persons / Amelia Traenkenschuh, Earl H. Hanson $a The cumulative record as a tool / Mildred L. Fisher $a Parents as partners / Ethel Kawin $a Assistance from other agencies / Dorothy Hayes $a Guiding through teaching / Camilla M. Low.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.