government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η σημασία της βοήθειας που προσφέρουν οι γονείς στα παιδιά τους, στο μάθημα της πρώτης ανάγνωσης / Π. Πολυβίου.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: ; 20Λεπτομέρειες δημοσίευσης: [Λευκωσία]: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 1990. Περιγραφή: 21 σ. ; 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 372.4 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 372.4 ΠΟΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00029632
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
372.4 ΞΕΚ Ξεκινώ : ανάγνωση-γραφή / 372.4 ΞΕΚ Ξεκινώ : ανάγνωση-γραφή : οδηγος του δασκάλου / 372.4 ΠΑΠ Τα ψηλά βουνά : αναγνωστικό Γ' Δημοτικού / 372.4 ΠΟΛ Η σημασία της βοήθειας που προσφέρουν οι γονείς στα παιδιά τους, στο μάθημα της πρώτης ανάγνωσης / 372.4 ΦΡΑ Τα αναγνωστικά βιβλία του δημοτικού σχολείου : ιδεολογικός πειθαναγκασμός και παιδαγωγική βία / 372.41 AΘΑ Αγωγή δια της διδασκαλίας της αναγνώσεως / 372.41 BRO Helping children read : a practical approach to individualized reading /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.