Handbook on formative and summative evaluation of student learning / Benjamin S. Bloom, J. Thomas Hastings, George F. Madaus.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: McGraw-Hill, 1971. Περιγραφή: x, 923 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0070061149
- 371.26 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.26 BLO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00010869 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.26 BLO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00010897 |
Includes bibliographical references and indexes.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.