Metacognition in literacy learning : theory, assessment, instruction, and professional development ; Susan E. Israel ...[et.al.].
Τύπος υλικού: ΚείμενοAnalytics: Εμφάνιση analyticsΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Wahwah, New Jersey: London Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2005. Περιγραφή: xxi, 440 p. : tables ; 23 cmISBN:- 0805852301
- 428.4
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 428.4 MET (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00046591 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes biographical notes (p. xvii-xviii).
Includes bibliographical references (p. 408-411).
Includes author index (p. 413-424).
Includes subject index (p. 425-440).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.