government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η διδασκαλία του συντακτικού μέσα από τα κείμενα : μια άλλη προσέγγιση του αρχαίου λόγου / Νίκος Μουλακάκης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: [Επικαιρότητα], 1984. Περιγραφή: 245 σ. ; 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 485.2 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 485.2 ΜΟΥ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033417
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
485 ΣΤΑ Ιστορική γραμματική της αρχαίας ελληνικής κατά τα πορίσματα της συγκριτικής γλωσσολογίας : προς χρήσιν των σπουδαζόντων και διδασκόντων τα ελληνικά γράμματα / 485 ΣΥΜ Ιστορική γραμματική της αρχαίας ελληνικής / 485 ΧΡΗ Προτάσεις για μια ευχάριστη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών : για τους φιλολόγους καθηγητές και τους υποψηφίους για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ / 485.2 ΜΟΥ Η διδασκαλία του συντακτικού μέσα από τα κείμενα : μια άλλη προσέγγιση του αρχαίου λόγου / 485.9 DEN The greek particles / 487 BUC The Greek dialects : grammar, selected inscriptions, glossary / 487.1 MEI A selection of Greek historical inscriptions to the end of the fifth century B.C. /

Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.