Towards a science of science teaching : cognitive development and curriculum demand / Michael Shayer and Philip Adey.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: Heinemann Educational Books, 1981. Περιγραφή: xii, 159 p. ; 22 cmISBN:- 0435578251
- 507.1241 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 507.1241 SHA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00018987 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
507.1241 SCI Science in schools : age 13 : report / | 507.1241 SCI Science in schools : age 15 : report / | 507.1241 SCI Science in schools : age 15 : report / | 507.1241 SHA Towards a science of science teaching : cognitive development and curriculum demand / | 507.1241 TEA Teaching science 11-13 ; edited by Don Foster and Roger Lock. | 507.1241 TEA Teaching science 11-13 ; edited by Don Foster and Roger Lock. | 507.1241 TOW Towards independent learning in science ; edited by Eric L. Green. |
Includes bibliographical references and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.