government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Το βιωματικόν σχολείον εις την θεωρίαν και την πράξιν : συμβολή / Κωνσταντίνου Θ. Γιαννακοπούλου.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήναι: Σιδέρης, 1949. Περιγραφή: 164 σ. ; 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.1532 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.1532 ΓΙΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00020275
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.1523 ΓΙΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00022107
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.1523 TRO Η πορεία της μάθησης / 370.1523 TRO Η πορεία της μάθησης / 370.1523 TRO The learning process / 370.1523 ΓΙΑ Το βιωματικόν σχολείον εις την θεωρίαν και την πράξιν : συμβολή / 370.1523 ΓΚΟ Παιδαγωγική αλληλεπίδραση : επικοινωνία και κοινωνική μάθηση στο σχολείο / 370.1523 ΔΗΜ Παιδαγωγική ψυχολογία : οι θεωρίες μαθήσεως / 370.1523 ΘΕΟ Προς μια αποτελεσματικότερη διδασκαλία : θεμελίωση της διδασκαλίας στις θεωρίες μάθησης : μια διεισδυτική μελέτη στο φαινόμενο της μάθησης /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.