government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Using randomised controlled trials in education / Paul Connolly, Andy Biggart, Sarah Miller, Liam O'Hare & Allen Thurston.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: Research Methods in EducationΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Los Angeles: London New Delhi Sage, [2017]. Περιγραφή: vii, 188 p. : ill., talbes ; 25 cmISBN:
  • 9781473902831
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.72 23
Περιεχόμενα:
-- Introduction -- What RCTs can and cannot tell us -- Logic models and outcome measures -- Research designs for RCTs -- The fundamental of analysing RCT data -- Dealing with the analysis of more complex RCT designs -- How to report RCTs and synthesise evidence from different trials.
Περίληψη: The use of randomised controlled trials (RCTs), most commonly a medical sciences research tool, is a hotly debated topic in Education. This book examines the controversial aspects of RCTs in Education and sets out the potential and pitfalls of the method. Drawing on their own extensive experience of running RCTs, the authors provide a thorough practical introduction to the use of randomised controlled trials in education. Using real data sets, chapters equip the reader with all of the key knowledge and skills required to design, run, analyse and report an RCT -- Back cover
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.72 CON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00050926

Includes bibliographical references (p. 173-181).

Includes index (p. 182-188).

-- Introduction -- What RCTs can and cannot tell us -- Logic models and outcome measures -- Research designs for RCTs -- The fundamental of analysing RCT data -- Dealing with the analysis of more complex RCT designs -- How to report RCTs and synthesise evidence from different trials.

The use of randomised controlled trials (RCTs), most commonly a medical sciences research tool, is a hotly debated topic in Education. This book examines the controversial aspects of RCTs in Education and sets out the potential and pitfalls of the method. Drawing on their own extensive experience of running RCTs, the authors provide a thorough practical introduction to the use of randomised controlled trials in education. Using real data sets, chapters equip the reader with all of the key knowledge and skills required to design, run, analyse and report an RCT -- Back cover

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.