government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

The elements of arguments : an introduction to critical thinking and logic / Philip Turetzky.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Ontario : Broadview press, [2019].Περιγραφή: 333 p. ; 23 cmISBN:
  • 9781554814077
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 160 23
Περίληψη: "The Elements of Arguments introduces such central critical thinking topics as informal fallacies, the difference between validity and truth, basic formal propositional logic, and how to extract arguments from texts. Turetzky aims to prevent common confusions by clearly explaining a number of important distinctions, including: propositions vs. propositional attitudes, propositions vs. states of affairs, and logic vs. rhetoric vs. psychology. Exercises are provided throughout, including numerous informal arguments that can be assessed using the skills and strategies presented within the text."-- Provided by publisher.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Γραμμοκώδικας
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 160 TUR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00055527

"The Elements of Arguments introduces such central critical thinking topics as informal fallacies, the difference between validity and truth, basic formal propositional logic, and how to extract arguments from texts. Turetzky aims to prevent common confusions by clearly explaining a number of important distinctions, including: propositions vs. propositional attitudes, propositions vs. states of affairs, and logic vs. rhetoric vs. psychology. Exercises are provided throughout, including numerous informal arguments that can be assessed using the skills and strategies presented within the text."-- Provided by publisher.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.