Στοιχεία MARC
000 -LEADER |
fixed length control field |
02804nam a2200265 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
CXL |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
CY-NiCRL |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210421082912.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
091203s2008 f gred |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9789606748 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Language of cataloging |
gre |
Original cataloging agency |
CY-NiCRL |
082 7# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
371.9 |
Edition number |
22 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Φτιάκα, Ελένη |
Relationship |
aut |
9 (RLIN) |
105572 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Περάστε για έναν καφέ : |
Remainder of title |
σχέσεις οικογένειας και σχολείου στην κοψή της διαφορετικότητας / |
Statement of responsibility, etc. |
Ελένη Φτιάκα. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα: |
Name of publisher, distributor, etc. |
Ταξιδευτής, |
Date of publication, distribution, etc. |
2008. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
267 σ. : |
Other physical details |
εικ., πιν. ; |
Dimensions |
24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. |
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Εκπαίδευση και ο αγώνας για αλλαγή: η αναγκαιότητα μιας κριτικής πολιτικής της ελπίδας, Η ανάμιξη των γονέων των ανάπηρων παιδιών στην εκπαιδευτική πολιτική, Συνεργασία σχολείου και οικογένειας: ανάλυση λόγου των εμπειριών γονέων παιδιών με αναπηρίες, Εκπαίδευση και σχολική ένταξη παιδιών με αναπηρίες: η οπτική γονέων, Η ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο μέσα απο τα μάτια των γονιών: επιτυχίες, προβλήματακαι συνεργασία ανάμεσα στην οικογένεια και το σχολείο, Δρώντας ως φίλος για οικογένειες με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού: μια εθελοντική δράση για την εκπαίδευση των ειδικών παιδαγωγών, Κατασκευάζοντας τους γονείς: ψίθυροι των δασκάλων ειδικής αγωγής, Γονείς ανάπηρων παιδιών: το εκπαιδευτικό σύστημα και οι καθημερινές προκλήσεις, Προωθώντας τις σχέσεις -οικογένειας- κοινότητας στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: συμπεράσματα μιας παρέμβασης. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Γονείς |
9 (RLIN) |
20956 |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Ειδική αγωγή |
9 (RLIN) |
68212 |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
General subdivision |
Εκπαίδευση |
9 (RLIN) |
105458 |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
General subdivision |
Οικογενειακές σχέσεις |
9 (RLIN) |
105459 |
911 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-CONFERENCE OR MEETING NAME [LOCAL, CANADA] |
Meeting name or jurisdiction name as entry element |
000235 |
Subordinate unit |
20101014 |
-- |
2007 |
Form subheading |
χαρτόδ. |
Number of part/section/meeting |
371.9 ΦΤΙ |
Name of part/section of a work |
0 |
Name of meeting following jurisdiction name entry element |
0 |
-- |
0 |
-- |
0 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Books |
Classification part |
371.9 ΦΤΙ |