Η επικοινωνία και οι σχέσεις στο διαπολιτισμικό σχολείο : (Αριθ. εγγραφής 2924)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01212naa a2200217 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 2933 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250503073735.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 140410s1997 gr f gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Κοσμίδου-Hardy, Χρυσούλα Ι. |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 24438 |
245 12 - TITLE STATEMENT | |
Title | Η επικοινωνία και οι σχέσεις στο διαπολιτισμικό σχολείο : |
Remainder of title | εκπαιδευτικό ερευνητικό έργο με κριτική, ενεργό έρευνα Χ. / |
Statement of responsibility, etc. | Κορμίδου-Hardy. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 256-336 ; |
Dimensions | 21 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 328-336). |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Διαπολιτισμική εκπαίδευση |
9 (RLIN) | 67605 |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Εκπαίδευση |
General subdivision | Έρευνα |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 68381 |
710 #0 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Subordinate unit | Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 21631 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | Διαπολιτισμική εκπαίδευση επιμόρφωση εκπαιδευτικών |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.