government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Οι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό / (Αριθ. εγγραφής 1907)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 02601naa a2200253 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1916
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062702.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Τράχηλου, Έλενα
Relationship aut
9 (RLIN) 29322
245 13 - TITLE STATEMENT
Title Οι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό /
Statement of responsibility, etc. Έλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Χαράλαμπος Λεμονίδης.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 449-462 :
Other physical details πίν. ;
Dimensions 24 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 461-462).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Έχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν άτυπες στρατηγικές για την επίλυση έργων πολλαπλασιασμού, προτού διδαχθούν τον κάθετο αλγόριθμο. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στον εντοπισμό και την ανάδειξη των άτυπων στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι Κύπριοι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές χρησιμοποιούν τη στρατηγική της μοντελοποίησης, του ολόκληρου αριθμού, του διασπασμένου αριθμού, ενώ μερικοί εκτελούν τον κάθετο αλγόριθμο. Έχει διαπιστωθεί ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό μαθητών χρησιμοποιεί τη διάσταση του αριθμού σε δεκάδες, που είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον ιστορικό αλγόριθμο του ελληνικού πολλαπλασιασμού.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Πολλαπλασιασμός
9 (RLIN) 27942
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Λεμονίδης, Χαράλαμπος
Relationship asn
9 (RLIN) 25148
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χρίστου, Ζωή
Relationship asn
9 (RLIN) 30262
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
Relationship pbl
9 (RLIN) 74142
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.