Οι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό / (Αριθ. εγγραφής 1907)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 02601naa a2200253 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1916 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062702.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Τράχηλου, Έλενα |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 29322 |
245 13 - TITLE STATEMENT | |
Title | Οι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό / |
Statement of responsibility, etc. | Έλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Χαράλαμπος Λεμονίδης. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 449-462 : |
Other physical details | πίν. ; |
Dimensions | 24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 461-462). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Έχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν άτυπες στρατηγικές για την επίλυση έργων πολλαπλασιασμού, προτού διδαχθούν τον κάθετο αλγόριθμο. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στον εντοπισμό και την ανάδειξη των άτυπων στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι Κύπριοι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές χρησιμοποιούν τη στρατηγική της μοντελοποίησης, του ολόκληρου αριθμού, του διασπασμένου αριθμού, ενώ μερικοί εκτελούν τον κάθετο αλγόριθμο. Έχει διαπιστωθεί ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό μαθητών χρησιμοποιεί τη διάσταση του αριθμού σε δεκάδες, που είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον ιστορικό αλγόριθμο του ελληνικού πολλαπλασιασμού. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Πολλαπλασιασμός |
9 (RLIN) | 27942 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Λεμονίδης, Χαράλαμπος |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 25148 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χρίστου, Ζωή |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 30262 |
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 74142 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.