Είναι δυνατή η εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό Σχολείο με τη βοήθεια των μοτίβων; / (Αριθ. εγγραφής 1897)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 04204naa a2200253 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1906 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062701.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χριστοφόρου, Ελένη |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 30289 |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | Είναι δυνατή η εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό Σχολείο με τη βοήθεια των μοτίβων; / |
Statement of responsibility, etc. | Ελένη Χριστοφόρου, Μαριλένα Χρυστοστόμου, Αθανάσιος Γαγάτσης. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 315-330 : |
Other physical details | πίν. ; |
Dimensions | 24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 329-330). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση της αξιοποίησης των έργων μοτίβων για την εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό σχολείο. Για την επίτευξη του πιο πάνω σκοπού χορηγήθηκε δοκίμιο σε 199 μαθητές Στ΄ Δημοτικού, ώστε να διερευνηθούν πέντε συγκεκριμένα ερωτήματα, αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται πιο κάτω. Η αρχική αναπαράσταση φάνηκε να επηρεάζει την επίδοση των μαθητών κυρίως στα σύνθετα μοτίβα για την εύρεση του γενικού κανόνα, φανερώνοντας ακόμη πως οι μαθητές αντιμετώπισαν με μεγαλύτερη δυσκολία τη συμβολική μορφή αναπαράστασης και με μικρότερη την εικονική, ενώ η λεκτική αποτέλεσε την πλεόν εύκολη. Επίσης εμφανής ήταν η ικανότητα των μαθητών για την επιτυχή γενίκευση απλών και σύνθετων μοτίβων, με τη χρήση διαφορετικών γραμμάτων και η μεγαλύτερη δυσκολία τους στο χειρισμό αλγεβρικών εκφράσεων στη θέση της μεταβλητής. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε πως οι μαθητές που δεν έχουν καμιά αντίληψη της έννοιας της μεταβλητής, ακολουθούν μια αριθμητική προσέγγιση σε όλα τα έργα μοτίβων, ανεξαρτήτως της αρχικής μορφής αναπαράστασης και της πολυπλοκότητας δομής των μοτίβων. Η διατήρηση της προσέγγισης ανεξαρτήτως αναπαράστασης και δομής, εντοπίστηκε και για τους μαθητές που ακολούθησαν μια αλγεβρική προσέγγιση, σε μικρότερο όμως βαθμό. Τέλος, παρατηρήθηκε η αδυναμία κάποιων μαθητών να διατυπώσουν αλγεβρικά τη γενίκευση σύνθετων μοτίβων, εξαιτίας της προσκόλλησής τους στη διαφορά των διαδοχικών τιμών μια μεταβλητής και όχι στην έυρεση μιας συναρτησιακής σχέσης μεταξύ των δύο μεταβλητών. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μεταβλητές (Μαθηματικά) |
9 (RLIN) | 25758 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χρυσοστόμου, Μαριλένα |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 30320 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Γαγάτσης, Αθανάσιος, |
Dates associated with a name | 1950- |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 119814 |
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 74142 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.