government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Είναι δυνατή η εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό Σχολείο με τη βοήθεια των μοτίβων; / (Αριθ. εγγραφής 1897)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 04204naa a2200253 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1906
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062701.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χριστοφόρου, Ελένη
Relationship aut
9 (RLIN) 30289
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Είναι δυνατή η εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό Σχολείο με τη βοήθεια των μοτίβων; /
Statement of responsibility, etc. Ελένη Χριστοφόρου, Μαριλένα Χρυστοστόμου, Αθανάσιος Γαγάτσης.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 315-330 :
Other physical details πίν. ;
Dimensions 24 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 329-330).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση της αξιοποίησης των έργων μοτίβων για την εισαγωγή της έννοιας της μεταβλητής στο Δημοτικό σχολείο. Για την επίτευξη του πιο πάνω σκοπού χορηγήθηκε δοκίμιο σε 199 μαθητές Στ΄ Δημοτικού, ώστε να διερευνηθούν πέντε συγκεκριμένα ερωτήματα, αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται πιο κάτω. Η αρχική αναπαράσταση φάνηκε να επηρεάζει την επίδοση των μαθητών κυρίως στα σύνθετα μοτίβα για την εύρεση του γενικού κανόνα, φανερώνοντας ακόμη πως οι μαθητές αντιμετώπισαν με μεγαλύτερη δυσκολία τη συμβολική μορφή αναπαράστασης και με μικρότερη την εικονική, ενώ η λεκτική αποτέλεσε την πλεόν εύκολη. Επίσης εμφανής ήταν η ικανότητα των μαθητών για την επιτυχή γενίκευση απλών και σύνθετων μοτίβων, με τη χρήση διαφορετικών γραμμάτων και η μεγαλύτερη δυσκολία τους στο χειρισμό αλγεβρικών εκφράσεων στη θέση της μεταβλητής. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε πως οι μαθητές που δεν έχουν καμιά αντίληψη της έννοιας της μεταβλητής, ακολουθούν μια αριθμητική προσέγγιση σε όλα τα έργα μοτίβων, ανεξαρτήτως της αρχικής μορφής αναπαράστασης και της πολυπλοκότητας δομής των μοτίβων. Η διατήρηση της προσέγγισης ανεξαρτήτως αναπαράστασης και δομής, εντοπίστηκε και για τους μαθητές που ακολούθησαν μια αλγεβρική προσέγγιση, σε μικρότερο όμως βαθμό. Τέλος, παρατηρήθηκε η αδυναμία κάποιων μαθητών να διατυπώσουν αλγεβρικά τη γενίκευση σύνθετων μοτίβων, εξαιτίας της προσκόλλησής τους στη διαφορά των διαδοχικών τιμών μια μεταβλητής και όχι στην έυρεση μιας συναρτησιακής σχέσης μεταξύ των δύο μεταβλητών.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μεταβλητές (Μαθηματικά)
9 (RLIN) 25758
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χρυσοστόμου, Μαριλένα
Relationship asn
9 (RLIN) 30320
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Γαγάτσης, Αθανάσιος,
Dates associated with a name 1950-
Relationship asn
9 (RLIN) 119814
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
Relationship pbl
9 (RLIN) 74142
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.