government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων / (Αριθ. εγγραφής 1896)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 02968naa a2200265 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1905
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062701.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Καβούζη, Ισαβέλλα
Relationship aut
9 (RLIN) 23628
245 12 - TITLE STATEMENT
Title Η χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων /
Statement of responsibility, etc. Ισαβέλλα Καβούζη ...[κ.ά.].
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 299-313 :
Other physical details εικ. ;
Dimensions 24 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 311-312).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο ρόλος των εικονικών αναπαραστάσεων (διακοσμητική και βοηθητική-αναπαραστατική) και ποιο είδος αναπαράστασης χειρίζονται αποτελεσματικότερα οι μαθητές στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 91 παιδιά της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Σε γενικές γραμμές, βρέθηκε ότι οι μαθητές δεν επιλέγουν την κατασκευή εικόνας στην επίλυση λεκτικών προβλημάτων, αλλά κυρίως προτιμούν τη χρήση συμβόλων, κάτι που όπως φάνηκε τους οδήγησε σε επιτυχία σε μεγαλύτερο αριθμό προβλημάτων. Επίσης η δομή του προβλήματος επηρέασε περισσότερο από το είδος της αναπαράστασης, την επίδοση των μαθητών για τις εικόνες, η θετική τους στάση για τις εικόνες δε συνδέθηκε με την επιτυχία σε κάποιο από τα προβλήματα, κάτι που φανερώνει ότι η προτίμησή τους δε δηλώθηκε με κριτήριο το βαθμό ενίσχυσης της κατανόησης του προβλήματος.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Κλάσματα
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)
9 (RLIN) 24181
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Μιχαήλ, Άγγελος
Relationship asn
9 (RLIN) 25881
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Ξενοφώντος, Πετρούλα
Relationship asn
9 (RLIN) 26620
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Γαγάτσης, Αθανάσιος,
Dates associated with a name 1950-
Relationship asn
9 (RLIN) 119814
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
Relationship pbl
9 (RLIN) 74142
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.