Η χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων / (Αριθ. εγγραφής 1896)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 02968naa a2200265 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1905 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062701.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Καβούζη, Ισαβέλλα |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 23628 |
245 12 - TITLE STATEMENT | |
Title | Η χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων / |
Statement of responsibility, etc. | Ισαβέλλα Καβούζη ...[κ.ά.]. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 299-313 : |
Other physical details | εικ. ; |
Dimensions | 24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 311-312). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο ρόλος των εικονικών αναπαραστάσεων (διακοσμητική και βοηθητική-αναπαραστατική) και ποιο είδος αναπαράστασης χειρίζονται αποτελεσματικότερα οι μαθητές στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 91 παιδιά της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Σε γενικές γραμμές, βρέθηκε ότι οι μαθητές δεν επιλέγουν την κατασκευή εικόνας στην επίλυση λεκτικών προβλημάτων, αλλά κυρίως προτιμούν τη χρήση συμβόλων, κάτι που όπως φάνηκε τους οδήγησε σε επιτυχία σε μεγαλύτερο αριθμό προβλημάτων. Επίσης η δομή του προβλήματος επηρέασε περισσότερο από το είδος της αναπαράστασης, την επίδοση των μαθητών για τις εικόνες, η θετική τους στάση για τις εικόνες δε συνδέθηκε με την επιτυχία σε κάποιο από τα προβλήματα, κάτι που φανερώνει ότι η προτίμησή τους δε δηλώθηκε με κριτήριο το βαθμό ενίσχυσης της κατανόησης του προβλήματος. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Κλάσματα |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) |
9 (RLIN) | 24181 |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Μιχαήλ, Άγγελος |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 25881 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Ξενοφώντος, Πετρούλα |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 26620 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Γαγάτσης, Αθανάσιος, |
Dates associated with a name | 1950- |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 119814 |
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 74142 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.