Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού : Δεδομένα απο τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών /
Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού : Δεδομένα απο τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών /
Transforming literacy curriculum genres : working with teacher researchers in urban classrooms
Christine Pappas, Liliana Barro Zecker ; Επιμέλεια -Θεώρηση Τριανταφυλλιά Κωστούλη ; Μετάφραση Κουρμεντάλα Γιώτα.
- [Θεσσαλονίκη]: Επίκεντρο, [2006].
- 547 σ. ; 24 cm.
- Εκπαιδευτική Γλωσσολογία / Τριανταφυλλιά Κωστούλη .
Μετάφραση του: "Transforming literacy curriculum genres : working with teacher researchers in urban classrooms".
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. Περιέχει ευρετήριο συγγραφέων (σ. 539-544). Περιέχει ευρετήριο όρων (σ. 545-547).
9604580183
Language arts (Elementary)--Case studies--United States--Illinois--Chicago
407
Μετάφραση του: "Transforming literacy curriculum genres : working with teacher researchers in urban classrooms".
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. Περιέχει ευρετήριο συγγραφέων (σ. 539-544). Περιέχει ευρετήριο όρων (σ. 545-547).
9604580183
Language arts (Elementary)--Case studies--United States--Illinois--Chicago
407